23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Nettet er forbrugernes nye indkøbsmekka

Nye tal viser, at danskere i 2014 vil købe for 15% mere i nethandel fra danske og udenlandske netbutikker i forhold til 2013.

Det er særligt børnefamilier, der står for den stigende nethandel, og bestillingerne finder typisk sted over computeren, om end smartphones og tablets nu også vinder frem. Det skriver Sjællandske.





Udviklingen går ud over danske butikker, og der er i dag 2832 færre butikker, end der var i 2008. Det er især mindre butikker, der lukker. En udvikling som Vuuh.dk forsøger at vende ved at give mindre butikker mulighed for selv at oprette netbutikker.





Indtil nu har omkring 50 butikker tilsluttet sig den nystartede virksomhed, ifølge direktør i Vuuh Group, Steffen Mandrup.





- Modebranchen har haft det hårdt, og mange handlende i provinsen er blevet tvunget til at lukke. De skal have gang i en salgskanal på nettet, siger han.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.187